16 August 2010

abandon... nah...

whoa, i have abandon my blog for a month! a month wei! keng man. means i have not switch on my netbook for a month. poor fella. why? cus i was busy at work, busy at home but mainly cus i lost the mojo to blog. everyday i will be thinking what to write, busy taking pictures of anything which interest me, but im just to busy and lazy

a month hide-out is enuf, i told myself. if i don't keep writing, im gonna end up closing this blog. now that's gonna be so sad for me, cus i have put so much effort in this, and when i grow old, wait i got nothing to read then how? hehehehe... lil missy's been alright. she had a mild fever recently. 2 days, and i think cus doc gave antibiotics that's why so fast recovered. normally her fever takes a week to go away, but then too much antibiotic is not good isn't it? sigh... fever pls don't come back! im very tired when ur here.

last weekend we popped by over to merryn's new purple studio for a crafty session. lil missy loves it, and me? i just simply love the cosy feeling when im there. maybe cus of the purple feel, my bedroom has the same color u see. makes me feel fuzzy wuzzy. hahaha! i showed my mom some pictures hubs took when we were there, and she told me, bring her there more often rather than go shopping mall! hahaha...

see how my lil missy was sooooo into
coloring the owl piece she has chosen!

i kena from teacher merryn cus i
abandoned lil missy for awhile. merryn said
crafting is good for parent-kids bonding wor,
so i paid more attention! haha!

after the kids finished their masterpiece, time to turn the purple studio upside down! lil missy,
ethan, and princess chloe. we also met sean during this craft session, but i didn't really chat with
sean's mommy cus i don't really know her. sorry yeah, also cus maybe i was too busy in attending to lil missy & her owl! tick tock tick tock! time was ticking away...

recently lil missy's kindy organised a trip to sushi king & rice factory. i was reluctant to let her go at first cus u know lah! but then her teacher was chatting with me, don't worry, we will take care of her, so i let her join the trip. lucky thing i did, cus lil missy had a blast.

we were in melaka over the weekend. my mil took in lil missy for 2 days. lil missy didn't wanna follow me back to my mom's cus her cousin sister was staying with her too. and with my MIL bringing the girls here & there, i was free! hubs took me out to a local club to let loose. the in house band was superb. i was there for both the nites and the 2nd nite i reached home at 5am! can u believe it! omg... my mom asked me the next day what time i got home, i did not dare to tell her till hubs blurted it out. hahaha... seifor mou! the club closes at 2am then we hung around with the band members and end up going for supper or should i say early breakfast, the whole clan. it was nice to get out once awhile to let loose, but not too often though... im getting old ^o^

22 comments:

~LiLHypPo's mUMmy~ said...

Welcome back! :D

I was thinking mana ini Irene ar. Is it coz my blogroll sot jor that's why no updates leh. Then I hopped over and saw this post :P

reanaclaire said...

hey.. MIA for so long.. welcome back to our World!! hahaa...
i thought of cutting my time on the pc too.. lets do it slowly..
hahaha.. wonder i can or not..

Mummy Gwen said...

Welcome back! Been wondering why you MIA for so long. I miss reading Lil Missy's updates. Glad to know she is doing fine.

LittleLamb said...

Wai seh....why didnt get to know other ppl????

Anyway nice trip for Krys. I guess she will now like to eat Sushi..

ChloeRuoyi said...

Wah.. at last! So happy to see your updates again :) Love all the sweet faces of lil missy in the 1st pic. So nice! The Sushi King trip sounds fun lah.

You really partied kau2 in Melaka huh? Nevermind lah, once in a while... de-stress ma...

Tekkaus said...

War...have been lost for one month? :D welcome back

Merryn said...

Irene, thank goodness u didnt 'treat' the studio like ur bedroom aye.. :P

ppl.. do u guys noticed that irene n fam all wore green?????? aiyo... jeles me.. next time need to get my fam color coordinate too :P

i love sushi! krys.. can make for MIL or not? :D

smallkucing said...

Welcome back

Past month many people have been falling sick. Sigh. The coming of the Ghost Festival gua.

Anyway, glad Kris is better already and you have to take care of your health also

prince n princess mum said...

never mind.. we can chat next time we meet :)

prince n princess mum said...

btw, your gal is very beautiful!~

翊翊翊翊張瑜翊翊翊 said...

教育的目的,不在應該思考什麼,而是教吾人怎樣思考......................................................................

MayChing said...

ya don't give up your blog! you have very funny and entertaining posts, i would miss it!

Zara's Mama said...

This post ah.. actually you can break it to 3 posts one.. heheh..

You pili pala 'diarhea' out all tim. :P

I like the arts craft thing la.. the teacher must think why this mummy take photo take photo jer.. bochap the kid one right?

slavemom said...

How nice to go to Sushi King for field trip. Hope she brot back some yummy goodies. Surely better than Hi-5 bread loh. :p
Wah wah wah... go 'wet' till 5am ah? Must be having lots of fun, otherwise, how to stay awake? hehehe

淑蕙春蕙春芬 said...

知識可以傳授,智慧卻不行。每個人必須成為他自己。............................................................

cleffairy said...

Welcome back. =D And lil missy looking as cute as ever! :D

尚铭 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
石JaquelynS_Whitesi白 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mummy to QiQi said...

abandon so long liao until i see yur girl macam so big already, hehe....

Adrine said...

Can see from the photos that the lil missy was very focused when she was painting the owl! Yea, crafting can be good bonding time. (but I'm soo lazy to start!)

The sushi king trip sure looks fun.

Sasha Tan said...

woah 1 month??? thats very long. anyway welcome back :)

Jacss said...

wuah seh...can 'wet' until 5am, so energetic. if me 'pengsan' jor....